Αποστολή SMS από το ERP (ERP SMS)

ERP SMS

 

Το ERP SMS αποτελεί εργαλείο που λειτουργεί ανεξάρτητα του ERP συστήματος έτσι ώστε όταν εκπληρωθούν όλες οι συνθήκες να γίνεται αυτόματα και μαζικά η αποστολή μηνύματος σε παραλήπτες με συγκεκριμένα υποδείγματα επικοινωνίας.

Η μαζική αποστολή SMS μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ενημερώσετε τον πελάτη:

•    λίγο νωρίτερα για το προγραμματισμένο του ραντεβού
•    μετά το ραντεβού για την αξιολόγηση της υπηρεσίας - προϊόντος
•    για την αποστολή κάποιου προϊόντος
•    για την επιτυχή παράδοση προϊόντος
•    για την αποστολή εκπτωτικού κουπονιού
•    για την αποστολή προσωπικών στοιχείων, αποτελεσμάτων, κωδικών
•    για την ενημέρωση της ολοκλήρωσης των υπηρεσιών του και τον προγραμματισμό της παραλαβής τους
•    για εορταστικούς σκοπούς
•    για διαφημιστικούς λόγους

Στο λειτουργικό του κομμάτι μπορείτε να αξιοποιήσετε τις παρακάτω βασικές δυνατότητες:
•    Δυνατότητα σχεδιασμού αποστολής SMS απο όλα τα κυκλώματα της εφαρμογής
•    Δυνατότητα σχεδιασμού χρονοπρογραμματισμού αποστολής SMS για αποστολή τους σε οποιαδήποτε ημερομηνία
•    Λίστα κατάστασης επιτυχών / ανεπιτυχών αποστολών
•    Διαδικασία Que-proccess έτσι ώστε η αποστολή να γίνει ακόμα και μετά απο μεγάλο διάστημα προβληματικής επικοινωνίας με τον πάροχο των SMS
•    Μαζική αποστολή σε συγκεκριμένη χρονική στιγμή
•    Σχεδιασμός σεναρίων αποστολής (με την καταχώρηση παραγγελίας, με την αποστολή δέματος, συνδυασμός με εορτολόγιο, με την ολοκλήρωση υπηρεσίας για αξιολόγησή της)
και αρκετές ακόμα επεκτάσεις που μπορούν να σχεδιαστούν για τις ανάγκες σας

Πως λειτουργεί το ERP SMS

Το βοηθητικό πρόγραμμα αποστολής ERP SMS μπαίνει δίπλα απο το ERP και επικοινωνεί κατευθείαν με τη βάση δεδομένων του ERP. Η εγκατάσταση του λογισμικού δεν παίρνει παραπάνω απο 15 λεπτά και μπορεί να γίνει ακόμα και από χειριστές που δεν είναι έμπειροι στη μηχανογράφηση. Παρόλα αυτά εμείς αναλαμβάνουμε να κάνουμε την εγκατάσταση για εσάς χωρίς επιπλέον επιβάρυνση. Το κόστος χρήσης της εφαρμογής ανέρχεται στα 200,00€ /  έτος και περιλαμβάνει και υποστήριξη στην χρήση της. Εφόσον λήξει η διάρκεια χρήσης της εφαρμογής παύει να λειτουργεί αυτός ο αυτοματισμός ακόμα και αν έχετε κάποιο ενεργό πακέτο μηνυμάτων SMS.
Το πρόγραμμα αποστολής SMS αναλαμβάνει να κάνει την διαχείριση της αποστολής και την αυτοματοποιημένη εκτέλεση των σεναρίων επικοινωνίας. 
Το κόστος για κάθε SMS είναι στα 0,049 λεπτά και εκδίδεται παραστατικό με την προαγορά μηνυμάτων.
Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα για να λάβετε στο email σας ένα οδηγό για τις επιτυχημένες εφαρμογές που έχει η εφαρμογή ERP2SMS σε άλλες επιχειρήσεις και πως θα μπορούσε οικονομικά να βοηθήσει και την επιχείριση σας.

Η σωστή και ταχεία ενημέρωση των πελατών στην εποχή μας είναι πολύ σημαντική. Σε μια εποχή που ο χρόνος είναι πολύτιμος και οι ενημερώσεις έρχονται από πολλαπλά συστήματα η αγορά πια απαιτεί την έγκαιρη και άμεση ενημέρωση. Η σύγχρονες επιχειρήσεις οφείλουν να προσαρμοστούν σε αυτές τις συνθήκες και να γίνουν ακόμα πιο ανταγωνιστικές αφουγκραζόμενες τις ανάγκες της αγοράς. Τα αυτοματοποιημένα σενάρια επικοινωνίας με τους πελάτες μπορούν να βοηθήσουν κάθε επιχείρηση να ενημερωθεί για τα προϊόντα - υπηρεσίες που μπορεί να την ενδιαφέρουν. Παρακάτω ακολουθούν μερικά σενάρια επιτυχημένων εφαρμογών.

Εμπορική επιχείριση

Στις αγορές στα ηλεκτρονικά καταστήματα οι πελάτες δεν έχουν την ίδια επαφή με το κατάστημα, σε σχέση με τον παραδοσιακό τρόπο αγοράς από το κατάστημα. Αποτέλεσμα αυτού είναι να υπάρχει πάντα μια ανασφάλεια για την πρόοδο και την εξέλιξη της παραγγελίας τους. Το ηλεκτρονικό κατάστημα που ενημερώνει τον πελάτη έγκαιρα και για την λήψη της παραγγελίας αλλά και για την ολοκλήρωσή της δημιουργεί στον πελάτη αίσθημα ασφάλειας και οργανωμένης επιχείρησης που θα τον οδηγήσει να επιλέξει ξανά το ίδιο κατάστημα για τις επόμενες ηλεκτρονικές αγορές του.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της πώλησης παραλαμβάνει ένα SMS όπου περιέχει ένα link για την αξιολόγηση των υπηρεσιών της εταιρείας. Με αυτό τον τρόπο η επιχείρηση μπορεί και ενημερώνεται για την ποιότητα των υπηρεσιών ηλεκτρονικώς κατευθείαν από τον πελάτη χωρίς την μεσολάβηση προσωπικού της εταιρείας. Αυτό του δίνει το δικαίωμα (επειδή η αξιολόγηση μπορεί να είναι και απρόσωπη) να επιστρέψει στην επιχείρηση μια ορθότερη εικόνα της λειτουργίας της .

Οδοντιατρείο

Ένα απο τα πιο συνηθισμένα προβλήματα των οδοντιατρείων είναι πως πολλοί πελάτες ακυρώνουν τα ραντεβού τους χωρίς να ενημερώνουν την επιχείρηση. Αποτέλεσμα είναι να υπάρχουν κενές έδρες χωρίς δυνατότητα της αξιοποίησής τους αφού η επιχείρηση ενημερώνεται πάρα πολύ αργά για την ακύρωσή τους. Με την αυτοματοποιημένη ενημέρωση του πελάτη 3 ώρες νωρίτερα απο το ραντεβού , γίνεται μια επίσημη ενημέρωση και μάλιστα υπάρχει η δυνατότητα να  επιλέξει ένα link για να επιβεβαιώσει την προσέλευση του στο ραντεβού. Αυτό μειώνει την τηλεφωνική επικοινωνία με τον πελάτη για την επαλήθευση των ραντεβού και δίνει περισσότερο χρόνο στην επιχείρηση για να οργανώσει άλλα διοικητικά καθήκοντα.

Φροντιστήρια Ξένων  Γλωσσών

Τα φροντιστήρια ξένων γλώσσών έχουν τακτικές μηνιαίες πληρωμές που όμως ο πελάτης (γονέας) δεν έρχεται τόσο συχνά να πληρώσει. Εβδομαδιαία όμως ο ιδιοκτήτης βλέπει το παιδί του πελάτη. Κατά την έναρξη κάθε νέου μήνα λειτουργεί ο αυτοματισμός ώστε να γίνεται αυτόματα η ενημέρωση των πελατών με SMS για το υπόλοιπο απέναντι στην επιχείρηση, κατευθείαν στον γονέα. Με αυτό τον τρόπο είναι δυνατή η μαζική ενημέρωση όλου του πελατολογίου και στοχευμένα στους γονείς. Αυτό αυξάνει κατά πολύ την αποτελεσματικότητα των εισπράξεων.

Κομμωτήριο

Μέσα απο μία εφαρμογή CRM μπορεί να ενημερώσει η επιχείρηση τα ραντεβού της. Συνδυάζοντας όμως και την ενημέρωση του CRM με την εφαρμογή αποστολής SMS μπορεί να ενημερώνει τους πελάτες αυτόματα 1 ώρα νωρίτερα για το ραντεβού που έχουν προγραμματίσει. Αυτή η ενημέρωση είναι αυτοματοποιημένη και λειτουργεί αποτελεσματικά στον συγκεκριμένο κλάδο δείχνοντας ενδιαφέρον απέναντι στον πελάτη αλλά και ενημερώνοντάς τον διαρκώς για τα προγραμματισμένα του ραντεβού.
 

Μπορείτε να συμπληρώσετε το e-mail σας για να σας στείλουμε ενημερωτικό υλικό ή για να επικοινωνήσουμε μαζί σας. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας συμπληρώστε όσο δυνατόν περισσότερα στοιχεία από την παρακάτω φόρμα.

Εναλλακτικά μπορείτε να πατήσετε το μπαλόνι κάτω δεξιά και να μιλήσετε μαζί μας. Στην περίπτωση που δεν είμαστε Online λαμβάνουμε το μήνυμα σας με email

Contact info

Χειμαριώτου 11,
Κάτω Πατήσια,
Αθήνα
info@xit.gr
+30 2108318018